go dag typ

DATUM: 2010-08-31 | KLOCKSLAG: 20:03:53

Tjobre !

Tisdag idag, eller? Shit, det är jätte läskigt men jag blandar ihop dagar exakt hela tiden ;o Skärpning.
Jobbig morgon, som ni kanske redan läst om. Usch jag hade ju precis vaknat och blivit pigg liksom ! Blä.

Kände mig superbra idag i skolan och det är ju alltid kul! :D Träningen gick super, förutom att många var nere typ, lr ah. Krockade med Emelie btw. OMG jag fick panikflipp när jag märkte att jag inte andades :O Vi typ sprang in i varandra och jag märkte inte att jag tappade andan förän några sekunder efter. skitläskigt.

Imon är det då ONSDAG! oohh bra där. Inget speciellt händer, jo, hemkunskap ! :D Det är kuuul!

Nu ska jag äta och sen bara chiiiiilla framför min underbara dator som jag äälskar.

+++++ Komigen och kommentera för fään.


EN TRÖTT ELSA THIIS MORNING.

stor text orkar inte ändra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0