har så sjuuuukt tråk

DATUM: 2010-08-07 | KLOCKSLAG: 21:25:12

Oherre, kan man ha tråkigare än mig ? ;o
Jag har suttit vid datan och inte gjort ett skit. Var på stan ett litet tag men hittade inget speciellt.. Så nu sitter jag här och typ dör! Uschochfyochblä.

Inatt var vi uppe liiite för länge så trött är man ju också, fast jag vill inte gå och lägga mig, haha konstig känsla.
Haha jag, Fanny och Emelie satte på en film typ runt halv ett ? Ah och så typ kolla vi på den och sen satt vi bara och snacka hur sjukt länge som helst tills Emelie säger:
- OMG det är ljust ute !
HAHA! Då gick vi och la oss...
Annars var det super, åkte gummibåt i mörkret och badade i havet :D BABBEL.

random. jag och älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0