hejonsdaghej!

DATUM: 2010-08-25 | KLOCKSLAG: 18:28:05
Onsdag idag. Riktiga lektioner som gäller nu...
Skola typ. Hemkunskap! Haha, jag har aldrig haft det i hela mitt liv så det var kuuul :D Vi baka äppelpaj, min&emelies blev helt fantastisk! Hihi.

Vårat schema suger btw. Herrejäävlans, vi slutar 16.40 en dag ;o Aja, livet är hårt ibland ass0.

Efter skolan åkte jag, Emmie, Fanny och Emelie till stan och tittade runt lite. Visar vad jag köpte senare för har precis kommit innanför dörren så har inte hunnit ta kort. Vi hade sjukt mys som vanligt.

Ikv händer det inget speciellt så ska sova TIDIGT!

Pusssss på er :*


random

Kommentarer
Postat av: emelieee

blir sugen på att göra en till :D :D !

hahhah,mys med the girls (L)

2010-08-25 @ 18:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0