kom hem nu

DATUM: 2010-08-29 | KLOCKSLAG: 21:45:20
tjäna.
Varit hos Emelie tills typ nu. Haft så underbart mys. Har alltid det med denne underbare flicka! Satt mest och bara pratade, om everything.

Nu ska jag leka i photoshopen stund och se om jag kan lära mig något nytt, hihi. Sen ska jag sova och imon är det skola igen!

Är jag väääldigt sjuk i huvudet som typ längtar efter vintern? Eller asså jag typ saknar jäätte mycket att typ gå med tjocka vinterjackor och frysa, hihi. Och alla adventljustakar! ;o Det längtar jag till som in i ***!! Åååh , vad mysigt! Tänk er bara att typ gå runt med stora halsdukar och ändå typ frysa sönder! SAKNAR !



VILL HA VINTER !!

Kommentarer
Postat av: emelieee

haaaar det alltid BÄST med dig älskling (L)

2010-08-30 @ 08:23:33
Postat av: fanny

sv; haha nämen va trevligt :)

2010-08-30 @ 15:55:45
URL: http://fannybs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0