orkar inget

DATUM: 2010-08-14 | KLOCKSLAG: 21:59:22
Hej alla sjuka.
Jag är sjuk. Asså inte sjuk utan sjuksjuk, asså sjuk på riktigt :)
Legat i sängen hela dagen och spelat tetris, vilket liv jag har haha. Men det är så sjukt beroendeframkallande. Man spelar en omgång och så blir det en till och en till...
Så det finns absolut ingenting att berätta om det.
MEN, tittade nyss på The Last Song. Åh den var bra! Jag fällde en tår, buhu. Men helat seriöst så tyckte jag att Miley som spelade Ronnie i filmen blev alldeles för sur på allt och alla hela tiden! Det var typ det enda som var dåligt med filmen annars var den super.
Har ni sett den ?

Imon blir det släktkalas för min syrra som fyller 11 på måndag, kommer bli kul typ. Äta tårta är ju alltid ett plus!! :D
Nu ska jag sova snart tror jag... Puss&Godnatt


FRÅGESTUND





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0