sådärja

DATUM: 2010-08-10 | KLOCKSLAG: 19:22:43
Nu är jag hemma igen. Inte bästa joggingen för såklart fick man håll efter dom första 100 meterna... Men det är skönt när man kommer imål iallafall :D Haha det är så sjukt skönt när man springer i skogen och har bra ocg HÖG musik i ipoden...

Yäyä, jag sov hos Pierre inatt för er som missade detta. Vi tittade på den sjukaste filmen som någonsinn har gjorts i denna värld "Torkel I Knipa". Oherre, haha, den är sjukt rolig. Sen sov vi typ haha. Så jag kom hem vid typ fyrahalvfem idag och sen har jag inte gjort så mycket förutom sprungit..

Har ingen fantasi riktigt om vad jag ska skriva om... Men det kommer väl snart. Tänkte kanske ha en frågestund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0