kommer inte på något bra att skriva här...

DATUM: 2010-07-31 | KLOCKSLAG: 23:10:41

Hej alla truutta.

Pierre åkte hem för ett tag sedan, han har varit här hela dagen. Vi har inte gjort så mycket, bara chillat. Tittat lite på film oh så.
Imon drar vi ju till Stockholmarnas land och blir kvar där till torsdag :) Kommer bli jätte intressant bloggning när jag är där. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men mysigt kommer det bli iaf! Vi kommer bo hos kusinerna så det blir fullt ös hela dagarna, haha, jag ska skicka dom på Pierre!
Aja, imon blir det nog inte alls bra bloggning, iaf inte förän på kvällen...

Sen funderar jag på att fixa till en ny kategori så det händer lite mer i bloggen. Typ som "eelsas funderingar" som kommer handla om allt som snurrar i mitt lilla huvud. Vad skulle ni tycka om det, låter det interessant? (a)

Nu har jag tjötat skallen av er så sovgott och godnatt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0