men hej!

DATUM: 2010-07-20 | KLOCKSLAG: 21:32:37
eelsa här.
as usual.

Bara så att ni inte trodde att det satt någon annan här och skrev på elsas blogg för det vill vi ju iiiiinte.

Inte haft tillgång till dator på typ hundra år bara så ni vet. Eller joo juste, jag bloggade via mobilen så tuff som jag är :D haha, jag blev glad.

Sov hos Sofia inatt tillsammans med Lisa, blev gaaaaaaaaaaaaaaaaaanska sent... Hade askul haha! Jag och sofia sminkade oss till Dessie och Kissie och gjorde massa kul videos, haha shit va kul.
Imorse gick vi först upp typ 9 (!!!) med Lisa för hon skulle på Rehab, men jag och Sofiija kastade oss i sängen direkt när hon hade gått moooaaahhaha. Sov till 12 :$ haha då fick vi skyyynda oss, bussen gick 13.
Vi hann iallafall. Åkte in till Valhalla och kolla häcken som spela oavgjort 0-0. Träffa Emma också (:
Åt på paprika oh så, mys! Sen massa annat som jag inte orkar skriva.

Har varit en sjuuukt bra dag iallafall (L) pussssssssssss


RANDOM

Kommentarer
Postat av: sofia

älskar dig sjuuuuuuuuuuuukt, HAHA fyfan va kul vi haft. du är såhäääär bra

2010-07-20 @ 23:47:32
URL: http://sofayas.blogg.se/
Postat av: adina

oj vad arg man kan vara :o ;)

2010-07-28 @ 15:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0