mysdag

DATUM: 2010-07-18 | KLOCKSLAG: 23:14:06

Hej solstrålar !

Åh, jag har äntligen träffat Pierre! Som jag saknat honom ;o Vi träffades ju lite på Partille och så men inte mycket och nu hade vi en dag helt för oss själva.
Känns så bra när vi är med varandra, vi kan verkligen prata med varandra och vi är superduperbra på att skratta ! Jag älskar dej så mycket.. <3

Seg uppdatering jagvet... Men INGEN INGEN INGEN uppdaterar :(
har ni en blogg där ni uppdaterar mycket så skriv den ! Måste läsa :D

Emelie åker snart btw :(
Lämna mig här bara sådär, fyskäms på dej :(( jag kommer sakna dej äälskling !!

Nu ska Elsa sova och smsa med allt kul folk därute :) ha en fin natt <3


Kommentarer
Postat av: Pierre Mathiasson

jag älskar dej !

2010-07-18 @ 23:29:34
Postat av: emelieee

kommer sakna dig också älskling,du lämnade mig.. buhuhuu:'(

jag älskar dig ! <3333333

2010-07-19 @ 00:14:03
Postat av: Adina

haha jag uppdaterar hela tiden (a)

2010-07-19 @ 19:21:49
URL: http://aadinalycksjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0