världens bästa dag typ ?

DATUM: 2010-07-22 | KLOCKSLAG: 20:52:57

Hej världens bästa läsare :D
Varit en superduper dag idag med min lilla Johanna.
Drog till Liseberg vid typ 2 by spårvagn. Helt knööckat med folk hihi, men vi träffa roliga skåningar som sa: Skånska är rikssvenska! HAHA omg.
Åkte hem sen, eller, vi skulle åka hem men när vi kom till eketrägatan så stoppade Johanna mej från att gå av spårvagnen :o Haha, så vi åkte typ två hållplatser för långt... Då fick jag lite flipp på henne HAHA.
Åkte tillbaka iaf och gick faktiskt av på eketrä.
Men då när vi står där och ska precis börja traska hem kommer vi på att vi vill ju inte alls åka hem... Så vi tog första bästa spårvagn. På den satt ett helt islänskt lag HAHA. Men då hade jag och Johanna lyckats komma på två olika vagnar så jag stod på vagnen med alla islänningar... Haha dom börja snacka med mej och så..
Aja vi hoppade av på valand iaf och gick bort till heden där det inte hände något alls kul så vi traska tbx till bussarna (y)
Sen på 25an satt ett tyskt lag haha, dom va också roliga. Oh aa sen gick vi hem.
Ska ut och träna lite nu men fixar till ett inlägg när jag kommer tillbaka, ha det bra00000 <3


Kommentarer
Postat av: erik only erik

hej . vad tycker du om min tröja på min blogg

Hiss eller Diss ?

2010-07-23 @ 02:15:38
URL: http://erikeliasson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0