yäää

DATUM: 2010-07-08 | KLOCKSLAG: 16:35:47

Men tjäna
Partillecup fortsätter...

Inte längsta sovmorgonen idag faktiskt... Matchen började 8.30 så BIF samlades på backaplan 7.10 :(( oj va tidigt. Tjaaaaaa, matchen gick sådär haha. förlora ganska stort men dom två andra vann vi ganska stort :D 
Så nu har vi vunnit tre och förlorat en, rätt bra. Imorgon blir det Nigeria och Schweiz som vi möter. Ingen aning om hur SCHWEIZ stavas menmen...

Har inte skrivit så mkt om hur det var i turkiet och så men det hände så himla mycket heeela tiden så jag orkar bara inte. Jag köpte en hel del så här är lite bilder på några av THA STUFFFS.


Kommentarer
Postat av: ellinore

fin blogg :)

spelar du partille ?

jag är och kollar på de, som att min syrra spelar ;p

är allt bra med dig ?

kram

2010-07-08 @ 22:29:45
URL: http://eelliinore.blogg.se/
Postat av: ellinore

sv ; kul !

går de bar då ? :)

2010-07-09 @ 21:57:35
URL: http://eelliinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0