elsaelsaelsa

DATUM: 2010-06-16 | KLOCKSLAG: 21:03:20
hej min lilla blogg som elsa uppdaterar mkt bra , hihi .

Idag så var det tävling på rambergsvallen, hoppade höjdhopp. Det gick bra typ, haha, kom 2a. Sen gick typ alla på hela skolan till Mcdonalds och köpte glass (a) åkte hem med johanna och drog hem till henne ett tag där jag hade så kul att jag satt och taggade henne på massor av bilder på facebook där det inte ens var hon ! hihihi , omg va kul jag är ! Hade super as usual.
Sen skulle elsa vara sp snäll mot sin syster så hon hjälpte henne att fixa sig inför skolavslutningen.
På avslutningen var också Fanny, Olivia, Emmie och Johanna. Haha vi satt vid en som filmade så han kommer ha allt vårat prat på sin video :$ Haha , gryymt mysigt hade vi. Träffade Martin och Magda, ååååhh vad jag har saknat dom ! Sen åt familjen på resturang och nu är jag liggandes i sängen med min beautiful datoooor.

Ni får ha det superduper.


topp - H&M
linne - GinaTricot
Shorts - Kappahl
Kavaj ( i handen ) - H&M
Boots - DinSko
Armband - Glitter



Kommentarer
Postat av: S h i l a n ,

Fin outfit :) <3

2010-06-21 @ 14:45:05
Postat av: e

fin outfit :)

2010-06-21 @ 17:12:04
URL: http://ciipcakee.blogg.se/
Postat av: ceciliz

så vacker. <3

2010-06-21 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0