emelieochfannyminagoingar

DATUM: 2010-06-13 | KLOCKSLAG: 22:18:33

tjenixen !

Fanny och Emelie sov här inatt och vi var uppe lliiite för länge... Vi satt iallafall och pratade om allting hela kvällen, sjukt mysigt.
Sen var det ju fest hos Emma oxå, riktigt lyckad. Hade grymt kul asså, haha speciellt när vi dansa (a) Ingen typ hade kamera med sig så smarta som vi är (;o) men jag tog några stycken med mobilen som är alldeles suddiga haha , så det blir inga bildiisar.
MEN...
imorse var viiii lite fflummiga haha och tog massor av kort med min webbkamera som jag tänkte visa (a)
HAHA , vi tittade på jätte läskig film på youtube så vi blev aaasrädda och våga inte sätta på datorn igen, hahaa n0lifers... <3
biiiiiiilder :




jag älskar er över allt annat på jorden !


Kommentarer
Postat av: emelieee

HAHAHA, lite rädda säger du vi blev SKIT rädda;oo

haha,tack för en underbar kväll/natt/dag hade skit kul har inte fått prata ut på länge och skrattat så mycket på länge måste göra om det snart igen älskar er honey bobo och lillayster (L)

2010-06-14 @ 08:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0