here comes the... RAIN :(

DATUM: 2010-06-10 | KLOCKSLAG: 16:01:23

regnregnregnregn.
omg va jag giillar det ;o det bästa som finns, ja0 !

hahahah. SISTA DAGEN FÖR VECKAN IAF :D imon får vi kompledigt bah för att det är brunnens kväll idag -.- mm, verkligen askul.
Idag börja vi nio , sen typ halv tio drog vi in till rambergsvallen och friiiiiidrotta. fuuun, blev lite stolt över mig själv för att jag klarade 1.40 m höjdhopp på FÖRSTA försöket (a) hihi, brukar ju ta ett tag (AAAA) 

sen så köpte våran lärare glass till oss på mcdonalds :D då blev alla plötsligt jäätte glada. sen åkte vi tbx till skolan och jag, emelie å fanny fortsatte mä vårat projekt om Teddy Lucic.

Ikv som jag sa ska vi till skolan igen för att ha brunnens kväll... åååh jag orkar inte, men gött att vara ledig imon (a) pierre kommer hit då typ vid 12 kanske ? kommer bli myyys .

praaaaaaaaaaaat .

hadet. pussssssss ;*



random bild.


emelieochelsa.


Kommentarer
Postat av: emelieeeee

hahaha, så sööööööta är vi elsa :D:D <33

2010-06-11 @ 09:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0