shopping+visning

DATUM: 2010-06-07 | KLOCKSLAG: 21:12:17

Hejhejhejhallojjj.

Kom hem för ett tag sedan. Varit på stan och haft mysigt med mamma. Efter det så åkte vi direkt till ett hus som hade visning och tittade lite. OMG jag blev heeelt kär i huset... hoppas vi flyttar (a)

I skuuulan hände inte så mkt, på handbollen hade vi minihandbollstunering, mitt lag kom tvåa (yy) HAHA .
Sista franskan för året oxå, åhherre va sköönt.
Ska inte babbla mer nu för det orkar jag inte HAHA , jag är knas.

biiiild på vad elsa hittade idag :D

shorts - MQ
bikini - gina tricot
kavaj - HM

+ bok och skiva :d



ha det bääst och sov goottt ;**


Kommentarer
Postat av: fanny

sv; tack ! :D och aa de klart jag gör:)

btw. sheeet va snygga saker :D

2010-06-07 @ 21:28:33
URL: http://fannybs.blogg.se/
Postat av: johanna :)

NOOO!!!

du får inte flytta!

asså seriöst du får verkligen inte ;o



du ska bo här me mig <33

2010-06-07 @ 23:16:17
Postat av: adina, 7d :)

hur har du råd med allt? får du ditt barnbidrag och hur mke isåfall? jag får 700 och köper typ allt själv förutom mat och saker jag verkligen behöver :P

just wondering <3

2010-06-07 @ 23:37:00
URL: http://aadinalycksjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0