turkiet

DATUM: 2010-06-25 | KLOCKSLAG: 10:31:34

hejhopp.

sitter i skuggan med en iskall cola i turkiet just nu, rätt soft faktiskt (h)
Vädret är kanon, helt sjukt varmt. Jag ligger mest vid våran pool och solar, har redan blivit jätte brun (tycker jag iaf) haha.
Bilder har jag tagit en hel del, mest vip poolen haha. Huset är grymt stort och helt okej men man är ju inte inne så mycket HAHA.
Men ska inte tjöta på mer nu, jag har det super iaf men saknar alla så sjukt :(


Btw, jag och älskling firar 2månader idag.
Jag älskar dej så mycket, du är mitt allt pierre. Jag saknar dej !
25/4-10 dagen då elsa blev som lyckligast.

 
gårdagens kvällsoutfit.

elsa vid poolen, kallllllt !

elsa och söta my

på flyyyget, usch jag hatar att resa :((


haha, det går jääätte segt att ladda upp bilder men det blir mer någon annan dag, det kan jag lova.
pussssssssochkraaaaaaa.

<3


Kommentarer
Postat av: fanny

sv; jag med !:'(<3

btw, guuuud va fiin du är ! ;oo<3

2010-06-25 @ 19:19:49
URL: http://fannybs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0