ARANÄS OPEN

DATUM: 2010-05-15 | KLOCKSLAG: 19:33:58
Hej alla sööta och fula därute :D
Det har varit så **** kul idag ! Handbollscup all day. Har badat i lera med mina underbara kompisar. Haha, det regnade hela dagen så det blev veerkligen lerbad, men grymt kul var det iaf. jag älskar bjurslätt, så är det bara.

Vi vann 2 och förlora 1 men är ändå i B-slutspel. Första matchen spelade vi inte alls bra, fick stoort med stryk. Men sen kom vi in i det och Elin i mål var riiktigt grym. Har haft så kul och imon är det dags att spela again :D
Ha det.
Här får ni lite bilder av snäälla mej (a)

97a, jag, linda å sofia

emma, eleonor, fanny, jag, linda och elin i blått.

leeeeeeeeeeeeera .
hahahah , mina shorts ska egentligen vara viita.

Kommentarer
Postat av: emma

frågestund på bloggen, ställ gärna några frågor :)



http://emmaoliviah.blogg.se/2010/may/fragestund.html#comment

2010-05-16 @ 13:25:13
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0