glass , ja0

DATUM: 2010-05-12 | KLOCKSLAG: 22:51:04
hej alla söta,

Idag hände en fantastisk grej enligt mej.
Jag var uttråkad, hade precis gått av 25an på hjalmar. Påväg t 18.
Då helt plötsligt dyker an glass upp mitt i ansiktet på mej :D
Dom delade ut gratis glassar ! haha , shiiit va glad jag blev (a'
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH.
i am a n0lifer.

Sen i skolan så va d lååååång dag.
Onsdag ya know.

Men på håltimmen så kom sofia, lisa å emma å hälsa på :D mina äääälsklingar.
Då blev dagen lite kuligare.

Efter skolan va d utvecklingssamtal :|... Hihi , det gick la bra tkr jag. Pratig typ (:
Hem å sooooova.
Träääääna.

omg jag läängtar t aranäs...



min äälskade glass.

nu vet nu lite kul stuufff.

Kommentarer
Postat av: <3amanda

fin header :- )

2010-05-13 @ 23:18:49
URL: http://amandabrennum.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0