hejjjjjj

DATUM: 2010-05-26 | KLOCKSLAG: 22:22:47
Tkr att rubriken är sjukt kul, ja0.


Lång och jobbiig dag.
Slutade 12 vilket var skönt, men skulle såklart jobba i fyra timmer för att tjäna in pengar t operation dagsverke...
Jag och fanny städa min veranda, omg, den var smutsig. HAHA , tog aaaaaaslänge.
När vi hade gjort det iaf så typ åt vi spaggggethi mä köttfärsås som var gooottt !
Hade myys och tog lite flummbilder som jag verkligen inte orkar lägga upp.
Träning sen. Tuvehallen var låst så vi kom inte in och jag hade inga tjockbyxor så jag typ frös ihjäl ;o
SEN KOM PETER IAF OCH ÖPPNA OCH DÅ BLIR VI GLAAADA.
träning gick sådär.

nu ska jag sova sådetså.

hejdåååååååå (:: <3



Kommentarer
Postat av: Deeep

Just nu; Frågan om din dröm tjej/kille ska se ut. Vilken del på kroppen kollar du in mest? kika in och svara gärna vad du tycker och tänker.. ;P

2010-05-27 @ 17:38:27
URL: http://deepframeofmind.blogg.se/
Postat av: VICTORIA ★

:-) fin blogg

2010-05-27 @ 17:44:04
URL: http://vii2ria.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0