inte hunnit blogga :D

DATUM: 2010-05-20 | KLOCKSLAG: 16:24:31

hejhej (:

Jag har min blogg för att uppdatera när jag känner för det och inte känna mej tvingad.

Tänkte berätta kort va jag har gjort dessa dagar som det har varit lite dött ;)
haha

Måndag: Kort skoldag, skönt. Efter skolan drog jag med pierre hem till honom och vi hade supermys, verkligen.

Tisdag: NO-dag i skolan. Åkte till ngnstanns i Angered och gjorde typ tipspromenad åh massa... Sen några aktiviteter som inte va så roliga. kte hem därifrån med Pierre, Pontus och Andersson. Bussen skulle inte komma på typ hundra år så vi gick till angered centrum ist. Hade mys. Kom hem och drog nästan direkt iväg på träning. Alla va typ sjuka ;s koonsitgt.

Onsdag: LÅÅÅNG DAG ! :( gjorde verkligen inget speciellt... bara massor av lektioiner som gick bra0. Träning på kvällen.

IDAAAAG:  Kom nyss hem, skolan va helt okej förutom franskan. Försöker tycka det är kul men det går inte. omg. Juste hade fysikprov oxå, gick grymt mycket bättre än jag trodde det skulle gå (: det var lääätt. inte gjort mycket mer . Träning - fys snart nere på slätta, blir skönt att springa v sej lite (hh)

dagens elsa : faaaaaail bild.


jacka - hm
tröja - JC
väska - hm
strumpbyxor - gina
skor - comverse
armband - glitter

OM NI VILLE VETA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0