jjohanna sover här !

DATUM: 2010-05-02 | KLOCKSLAG: 00:40:14

tjääna.

Idag har det varit en låång dag.

Johanna kom först och vi gick t eketrä och åkte mot liseberg :D jipppiii !
Fixade mitt guldpass å lite så när vi kom och sen helt plötsligt fick vi en chock när Fanny kom gående :D jipppiii
Vi gick t balder för att möta upp ngra fler och hade suupermys.
Sen så gick jag, johanna, alen, erik och fanny runt lite och åkte lite attractions ;)

Orkar inte berätta så mkt för jag är supertrött haha :)

Men när jag kom hem iaf så åt jag och väntade på johanna i hundra år, hon är alltid så seeeg. Men när hon väl kom (-.-) så drog vi ut och spela lite fotboll (a' klockan typ 10 . 
Nu sitter vi bara och har precis flummat lite men nu är vi trööötta. Snart ska vi sååååva (L)

ps. jag älskar dej pierre <3 



mys-lisse-outfit

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0