luudvika

DATUM: 2010-05-29 | KLOCKSLAG: 10:49:59
Heeeeeeeeeeeeeeejsan.

Är i Ludvika nu som ni KANSKE märkte på rubríken (a)
Kom igår, gjorde inget speciellt. Lekte med Ted och My och prata tele mä pieeeeerre (L)

Vakna nyss, skippar frukosten för om en timme ska vi på resturaang, haha soft.
Ikv ska jag passa mina kusiner för alla vuxna ska på bröllop så det blir nog ingen mer bloggning ikv. HAHA.

Sen så kanske jag ska ha frågestund här... Fast det verkar så hiiiimla jobbigt och svara på allt. ojoj.
MEN VA TKR NI ?

Ska fiixa mig nu så ni får ha det suuperduuper.
pusssssssssss

ps. har inga bilder här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg, kolla in min blogg vetja !;D FOREVERWILD.BLOGG.SE

2010-05-30 @ 20:01:58
URL: http://foreverwild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0