blir snart galen av all saknad

DATUM: 2010-11-06 | KLOCKSLAG: 18:21:59

du gör mig glad och visar mig vad lycka innebär,
att ha någon nära, att bli älskad såhär.
du fick mig börja tro att äkta kärlek finns,
Jag ska hålla om dig, och aldrig släppa mitt tag.
Behandla dig som pojken du förtjänar att vara.
Det är som en saga, för bra för att vara sann.
Vill se dig i ögonen och hålla i din hand,
känna dina armar, och smeka ditt hår,
kanske svårt att ta åt sig, men jag hoppas du förstår.
Jag ska göra allt för dig, för att få dig må bra,
för att få se dig att le, skratta och vara glad.
Att ha din kropp emot min, i en underbar kram,
betyder mer än du anar, tänker på dig varje dag.
jag älskar dej.


världens finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0