my beautiful daaaag

DATUM: 2010-09-26 | KLOCKSLAG: 22:17:21
Vaknade typ imorse och ville inte gå upp. HAHA, jag var trött :(
Iallafall så tvingade jag mig upp ur sängen, åt frukost och åkte sedan tsm med Emelie till varberg där det var määätch. Vinst, sköönt. Nöjd med my insats :)

Åkte hem och när jag kom innanför dörren såg jag att min kära superduper annie hade vunnit stjärnvinst på mjölkchoklad, fatta att jag är den lyckligaste människan på hela jorden! HAHA, kmr bli såååå tjock ;)

Sen skulle jag, pappa å annie på bio, hihi. Filmen var Tusen Gånger Starkare och det är nog den bästa film jag någonsinn sett, helt seriöst. Man blev helt fast och ville inte att den någonsinn skulle ta slut! Rekomenderar staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarkt !

Nu äre pluggpluggelipluggplugg som gäller. SO-prov imon :( MEN bäst som jag är kan jag redan allt så jag behöver ju inte plugga ;s tänkte inte på det... då blire facebook ist :D:D:D::D <3 ha det bra0




jag är bäst

Kommentarer
Postat av: Enya...

Hahah. lycko dig.<3

2010-09-27 @ 17:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0