vad hände igår?

DATUM: 2010-09-20 | KLOCKSLAG: 21:52:31
Vad hände igår egentligen? Massa kommentarer och besökare bara strömmade in! Skitkul !

Nu har jag precis tittat på BiggestLoserSverige. Stackars dom! Man är ju typ fånge i ens egen kropp eller nått. Shit va hemskt. Jag hejar iaf på det gråa laget! HAHA, coola är dom.

Och sen så förut när jag var hemma hos Emelie tittade vi på "Barnhemmet".. Asbra film men ganska läskig, hihi. Jag erkänner att jag är Sveriges största fegis när det gäller sånt där ;) HAHA, jag har inte ens gått Gasten! ;oo Jag vågar inte.. LÄÄÄSKIGT.

Yäyä nu ska jag inte babbla mer för jag har inget att säga ;)

POOUUUSSSS !



Mina favvisar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0