börja kommentera?

DATUM: 2011-04-13 | KLOCKSLAG: 22:44:37
Mår bättre idag... Lite slappis bara, hehe, men sånt är faktiskt lagligt.

Jobbet idag gick helt okej, roligare idag faktiskt, hihi i don't know why. En sak gick lite överstyr bara... Jag lekte med några killar i sagorummet. Vi lekte att dom var onda riddare och jag var en snäll prins, och leken blir bara galnare och galnare. Dom små onda riddarna band fast mig vid ett bord med massor av halsdukar. Haha och det värsta var att jag kom inte loss, när jag satt där helt fastbunden i armar och ben började dom klä på mig massa otroligt fula hattar... Jag måste sett ut som ett mongo där jag satt haha...

Åh, jag dör. Vet inte varför, jag bara gör det ibland. Blabla, stadslagsträning imon!! IIhh, nervös typ. Måste vara bra annars dör jag, som valigt. Dör ganska ofta typ. Gah.

Förresten, nu för ni förtusan sluta tiga och börja kommentera! Detta blir bara tråkigare och tråkigare. Har ju massa besökare nu ju...? Tråkiga personer... Usch är allergisk mot sånna. 

Haha jag dör. 


lovely. style by elsa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0