Godmorgon!

DATUM: 2011-08-04 | KLOCKSLAG: 12:14:05
Sitter här i solen på vår stora altan och solar, tihi. Blir en hemma-dag idag här på Orust så jag ska väl bara slappa. Men imon åker jag nog in till Göteborg igen och på lördag ska jag träffa min älskade Emelie som har varit borta från mig i två veckor nu! Det är helt sjukt va jag ar saknat henne!
Snart börjar skolan också, Faktiskt så är jag taggad till 0,0,kokosboll. Kommer bli så jobbigt, fast ändå kul att träffa alla igen. Har varit en galen bra sommar hursomhelst, superduperkul!
Förresten, tycker ni det är kul med videos!? Det tycker iallafall jag, men om ni inte tycker det så lägger jag ju inte upp hehe. SÅ VAD TYCKER NI!? :D


Sommar <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

låt bli tack.

2011-08-04 @ 13:17:11
Postat av: aileendenbästabieber

det är funny hahah fortsätt hihu :D

2011-08-04 @ 15:34:23
URL: http://aileeniis.blogg.se/
Postat av: Anonym

elsapelsa ta och svara på frågorna du har väntandes på blogrespons! :)

2011-08-05 @ 22:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0