HåkanBråkan <3

DATUM: 2011-08-22 | KLOCKSLAG: 20:51:12
Hallå alla söta små barn!
jag har fortfarande lite ångest över att skolan börjat, känns verkligen inte kul någonstans, asså verkligenverkligenverkligen inte. Förra året var det roligt att komma tillbaka till skolan och klassen och vännerna men nu känns allt bara så jobbigt och tråkigt. Så mycket som har förändrats sen dess asså. Sjukt tråkigt bara, man blir ju bara allmänt sur! Jaja, nog klagat.
Träningen var helt okej, jätte lugn och skön. Förutom dom där förbannade 10 vändorna på 15/15 på slutet, hehe. Men så grymt skönt efteråt!
Och just det! Rubriken hehe... Jag har börjat titta på Håkan Bråkans julkalender och herregud va bra den är! Jag är helt kär i honom och i serien, asså det är det bästa verkligen! Men nu har jag bara tre avsnitt kvar sen har jag kollat på alla 24... Så nu ska jag lägga mig i sängen och njuta!
Min älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0