Hallå goingar!

DATUM: 2011-08-06 | KLOCKSLAG: 16:04:29
har mått jätte dåligt hela morgonen, så har inte kunnat blogga. Haft en sån sjuk magknip så jag mara legat som en spänd köttbulle, hehe låter inte allt för upphetsande men ja... Och precis nu började jag blöda världens näsblod, inte heller jätte sexigt. Hehe.
Igår spenderade jag min regniga dag med Joachim och Viktor. Tog tio bussen från Orust och vi åkte till lilleby runt tolv. Var helt ensamma där haha och sjukt hur kul vi hade! Hehe, men sen började det regna så vi tog en go lunch på lillebygrillen. Kom hem till Orust igen runt sju och då kom några av familjens kompisar så ja, det var la trevligt.
Ikväll kommer boysen på filmkväll så det är la typ det jag väntar på. Och så ska jag nog träffa emelie min älskling en liten stund innan det. Ha det bra, hööööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0