Hallå!!

DATUM: 2011-08-26 | KLOCKSLAG: 17:25:10
Hej på er alla goa människor där ute som läser min supercoola blogg!
Sitter helt ensam i Fannys rum nu, hehe. Hon och Emelie tog moppen ner till affären för att handla ingredienser till att baka kladdkaka, mums!
Jätte seg fredag verkligen. Hade ju egentligen sovmorgon till kvart i tio, men istället får man gå upp sju för att åka till sjukhuset och vaccineras, inte kul. Plus att sprutor är det värsta jag vet, glad att jag inte svimmade...
Skolan var okej, förutom att vi går ända till halv fyra (!!!) på fredagar, fyfan va segt! Aja, antar att man inte ska klaga, hehehhehe. Kommer inte hända så mycket ikväll faktiskt, så jag bloggar mer när jag har tid! Pusspuss!

random från kräftskivan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0