Lilleby (igeeeen)

DATUM: 2011-08-03 | KLOCKSLAG: 21:16:10
Tjenare!
Har spenderat dagen på (säger man på, i eller vid???) lilleby idag igen! Såååå kul hehe, lärde mig bakåtvoolt, asgrym är jag. Klarade på första försöket, hur grym? Sjukt bäst.
Var där med Oliver, Joachim, Fredrik och Carl, sen kom även Fanny och Patrik så var med dom också, så mysigt. Vi gjorde väl inte så mycket förutom att bada och sola typ, hade kul, levde livet hehe. Video på när jag gör min snygga backflipp kommer ikväll!
Åkte hem vid sex, så kom fram runt åtta. Sen dess har jag bara slappat, tänkte gå ut och träna också, får se hur det blir med det... Hehe, hörs senare puss!!




ASBRA KVALITÉ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0