Syrrans födelsedag

DATUM: 2011-08-16 | KLOCKSLAG: 12:34:57
Hallå!
Mådde inte alls bra igår, hade så sjukt ont i huvudet så jag kunde knappt göra någonting. Somnade tidigt så det var ju skönt.
Aja, idag är det en speciell dag, nämligen Annies födelsedag! Så imorse runt halv sju innan mamma och pappa åkt till jobbet gick vi upp och firade henne med tårta och presenter. Hehe, sen gick jag och la mig igen och sov tills 12...
Igår iallafall skulle jag egentligen åkt till stan med Joachim och Oliver, men det blev inte så. Så istället träffade jag mina goingar Sandra och Louise där. Vi gick runt lite och jag köpte present till Annie och lite så, sen åt vi lunch på ett thai-ställe, mums! Åkte snabbt hem och bytte om sen drog jag direkt till Liseberg där jag mötte Sandra och Fanny för vi skulle se Oskar Linnros! Ohherregud va bra han var! Jag är kär, så snygg, så bra, så smart, så bra på att sjunga, så bra på att dansa, så bra på allt. Kom hem runt tio och då satte huvudvärken igång, usch!
Nu ska jag fixa mig så ha det!
från igår:
OSKAR OSKAR OSKAR OSKAR!!!
Sjukt bra kvalité ändå...

Kommentarer
Postat av: matilda

var ni där långt innan det började för det ser ut som ni stod rätt långt fram? :)

2011-08-16 @ 18:12:26
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0