Underbar dag!

DATUM: 2011-08-25 | KLOCKSLAG: 23:05:15
ej!!!
Asså jag kan verkligen inte vara annat än otroligt, otroligt helt galet jätte sprallig! Idag har jag nämligen träffat min största idol genom tiderna, Kenza! Jag och ett par kompisar drog in till stan efter skolan för att titta och anmäla mig (haha! endast bara en kul grej...) till modelljakten! Nästan direkt när vi kom så såg vi Andreas Wijk och fick ta lite kort med honom osv... Det är sjukt hur snygg den killen är alltså!
Sen lite senare träffade vi även Kenza! En helt fantastisk obeskrivlig känsla, herregud vilket stort fan jag är, jag beundrar verkligen henne!
Ser helt mongo ut, men jag var lycklig!!
Herregud va jag beundrar denna kvinna!!!
Sen tog vi massa bilder på och med Andras Wijk, som jag försökte spara från Louises blogg, men det blev konstigt när jag skulle lägga in dom på bloggen så jag får be henne skicka dom imon, så jag lägger in dom så fort jag fått dom!!

Kommentarer
Postat av: josefine

hur gick det för dig när du sökte?

2011-08-26 @ 07:36:11
Postat av: isabella

Du är jättevacker så du borde vinna! :)

2011-08-26 @ 16:02:49
URL: http://modeochjustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0