Katrinelund dag 2

DATUM: 2011-12-20 | KLOCKSLAG: 22:17:20
Hallå gosisar!!
Hemma nu efter en så sjukt seg och tråkig träning. Seriöst, ville bara hem exakt hela tiden!
Var på Katrinelund idag igen men idag var det bara matchspel som gällde. Det gick inte så bra, haha, så kommer antagligen inte komma in, men shit the same!! Vet ju inte ens om jag vill gå handbollsgymnaium. Vi slutade runt halv ett (tror jag) då jag direkt drog hem och sov en stund, ååh va skönt! Sedan innan träningen kom Sofia och vi spelade Angry Birds, haha... Orkar inte oss asså.
Sen denna fruktansvärda träningen, haha! Skönt att jag åker upp till Dalarna - Ludvika på torsdag och slipper all stress! Åh älskar att vara där uppe med släkten, glömma alla problem och bara vara. Längtar!!!
PUSS /E


hej ????

Kommentarer
Postat av: den mäktigaste av dem alla

vackrast på denna jord

2011-12-21 @ 00:10:02
Postat av: den mäktigaste av dem alla

vackrast på denna jord

2011-12-21 @ 00:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0