Nu ska jag bli bättre!

DATUM: 2011-12-18 | KLOCKSLAG: 22:39:49
Hej nuttisar!
Kom precis hem från min bästa vän Patrik som bor ungefär två meter från mig, hehe. Vi var först ute lite men det är ju så svinigt kallt ute så vi drog in och kolla handbollen och bara snacka. Har varit i stan hela förmiddagen och senare skullevi egentligen ha gäster men de kom aldrig, haha... Så det fick bli Paka idag igen.
Igår blev det rätt sent också.. Hade match i Uddevalla mot Kropps där vi åkte på stryk. Spelade inte så bra heller, hehe kom i bråk med både domarn och deras målvakt, inte bra. Men det värsta jag vet är verkligen dåliga dommare! De kan ju ta sig asså!!! Nä men vi förlorade bara med 4 så det var väl okej. Åkte hem tillsammans med gullnosarna Fanny och Albert som är så söta tillsammans så man nästan smälter!
Kom hem till familjen och hade julmys, klädde granen och pyntade hela huset, haha! Sjukt smart med tanke på att vi drar upp till Ludvika på torsdag för att fira jul med goa släkten!
När klockan var runt tio gick jag ut för att träffa Patrik och hans tjej Julia och sedan drog vi vidare till Fanny där även hon hade sin partner Alebert, så då var jag lite ensam haha!
Och vid tolv gick vi hem till Patrik för att fira hans födelsedag, woho!! Så kom hem runt två kanske. Det var mina dagar det... Nu ska jag sova, puss!!
fina bästisen
så fina!!
två söta bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0