Stackare!

DATUM: 2011-12-31 | KLOCKSLAG: 00:37:48
Heeeej mina små stackare!
Jag är så ledsen att jag glömde informera er att jag skulle till kläppen dagen efter julafton och inte ha tillgång till internet på ett tag. Förlåtförlåtförlåt.
MEN jag ska gotttgöra er jag lovar. Det har varit en helt utomordentligt underbar resa med mycket goa människor, så himla kul var det. Åkte på min älskade bräda och kände mig allmänt cool ba. Haha, nejmen vi hade riktigt skoj faktiskt.
Och julafton var  också riktigt lyckad, fick mina älskade Ash-boots som ni fick se, herre min nåda va de är fina! Mina små bebisar.
Imon är det nyår, jippi! Berättar mer om det imon, puss på er alla! Sov gott!
Gänget i kläppen wihoo

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh vad roligt att åka snowboard! Hade varit kul o testa ;D

2012-01-02 @ 00:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0