Woopwoop...

DATUM: 2011-12-17 | KLOCKSLAG: 01:47:00
Heeej allesammans! Kom nyss in och är gaaanskatrött, men ska ta detta snabbt.
Har inte haft ork till att blogga så det blev en mini-paus sådetså.
Igår spelade klassen skol-sm i handboll och vi tog oss till finalsteg vilket var ytterst kul!! Vi gick vidare på målskillnad och sista matchen var såååå spännande! Har varit sjuk denna vecka också, eller snarare väldigt snuuuuvig. Har snytit mig så mycket så att jag har fått sår under näsan, haha! Så jag har väl inte tränat jätte hårt denna träningen heller...
Men ändå så gick jag på stadslagsträningen idag! Det gick la bra haha men gjorde en del tabbar. Kan ju vara för pinsam ibland, jag. Haha åååhh skäms, men det är okej hahha..
Har också haft mini-julafton med tjejerna där vi hade julklappslotteri, mycket trevligt. Fick med mig en asago parfym hem, mums! Hihi, nu måste jag sova, match imon i uddevalla TAGGA!
Puss på er gosisar!!
Saknar sommaren:
haha wtf
ÄLSKAR DIG VÄRLDENS BÄSTA VÄN, DU ÄR SÅ JÄVLA BRA, SHIT FINNS INGEN SOM DU <333333

Kommentarer
Postat av: Louise

JAG ÄLSKAR DIG VÄRLDENS BÄSTA VÄN! ÅH DU ÄR SÅ HIMLA BÄST <3

2011-12-17 @ 16:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0