förlust

DATUM: 2011-02-10 | KLOCKSLAG: 20:30:56
Förlorade tyvärr med en boll mot torslanda idag. I tvåaserien dock, men ändå! Så segt.

Idag har man varit med klassen på rambergsvallen ( säger man 'på'?? eller typ 'i' ???????? AJA SKITSAMMA ) och åkt skridskor. Jag är världsbäst på det så jag ägde upp hela rinken. TO BAD.
Aja, det var väl sådär kul kan man ju tycka, hehe, men ah, bättre än vanlig skoldag.

SNART LOV! En dag kvar, och den ******* dagen ska lilla jag ha matteprov. ÅÅÅHHH har sååååån press på mig själv just nu med tanke på att jag fick 39.75/40 på förra ;)))) Hehe, så jag måste ha lika bra denna gången också, vilket jag inte tror kommer funka.

Yääeeepp, godnatt ha det fiiint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0