Godnatt

DATUM: 2011-02-28 | KLOCKSLAG: 22:56:17
Blev inte riktigt så många inlägg som jag hoppades att det skulle bli idag.. Men det tar vi igen någon annan dag. Jag tycker iallafall att jag fått in ett flyt i bloggandet! Det går liksom inte att stoppa mig MOAHHA, det enda som vore roligare skulle vara om ni söta läsare kunde fälla in en kommentar då och då :)

Faktiskt ganska soft dag idag också, i vanliga fall brukar jag ju HATA måndagar, ha ångest hela dagen liksom. Men våran sista lektion, Musik, var inställt och då blev jag så himla glad så jag sprack. Nä, men nästan tihi. Fysen var också inställd vilket jag också nästan sprack över, ÅH vad gött! hata fys.
Så jag har ängnat mig åt "plugg" hela eftermiddagen. 10% plugg, 80% dator och 10% bara gå omkring och ha tråkigt.
Blabla, engelskaprov imorgon, JIPPI. Jag älskar faktiskt engliiiish. Pussochgodnatt!


Här står jag i min älskade OnePiece.
Vi kör på lockigt hår imorgon btw :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0