Hejhejhej

DATUM: 2011-02-18 | KLOCKSLAG: 21:50:12
Tja! Inte bloggat på jätte länge hihi, men det finns ju inte internet här uppe så ah. Varit en sjukt rolig vecka! Åkt snowboard med Daniel varje dag, så grymt bäst är vi. Hängde i parken hela dagen idag, kände mig för typ första gången riktigt liten, hehe. Eftersom alla stora grymma killar hänger där... Hehe osså kommer jag, en liten 96a, och äger sönder alla! Haha, fast när jag skulle hoppa i ett rött hopp, failade jag totalt och ramla och typ dog, iallafall kändes det så, slog i huvudet så att hela hjälmen typ skaka haha. Det var läskigt. Nu ska jag draa, ha det jätte bra! Puss! Ps. Seriöst nu, om ni inte gillar mig eller min blogg så sluta läs den, jag pallar inte mer, okej? :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0