Idre nästa

DATUM: 2011-02-12 | KLOCKSLAG: 19:59:11
Imon bär det av till Idre för snowboardåkning i en hel vecka!! Det suger i benen på mig, jag har inte åkt på nästan ett helt år!

Ingen aning om jag kommer kunna hitta internet där eller så, så tro inte att jag har dött om jag inte bloggar denna vecka hihi.

Tjaaa, inatt sov jag hos Pierre efter en galet go dag med min bästa vän, Emelie Batistis. Haha, som vi håller på asså... Vi kan underhålla oss genom att ta en miljon bilder på oss själva i webben, hur skumt är inte det? Herregud vilka liv vi har.

Yäp, nu ska jag titta Melodifestivalen med familjen och sen går jag nog och lägger mig. Ska upp typ 6 imorgon och har sedan en sköööön bilresa i 8 timmar......... fyyyfaaan.







HAHA, detta är dom mest seriösa bilderna jag kunde hitta. Dom andra är G-A-L-N-A

Kommentarer
Postat av: julia

du har samma tröja som mig den där gråa tröjan;)

2011-02-20 @ 17:01:07
URL: http://hotisenjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0