LouiseLilja (L)

DATUM: 2011-02-21 | KLOCKSLAG: 20:43:05

Detta inlägg är för dej gumsi, hihi.

Precis fysat (säger man så? jaja, har iaf haft fys) vilket var jädrans gött! Jag och Sofia pushade på hehe, älskar dej pluttis! Nu känner jag mig stark moahha.

Har varit en så sjukt lång dag i skolan! Så äckligt tråkiga lektioner så jag var nära på att springa hem! FY! Efter fysiken tog mitt tålamod slut och jag fick FLIPP, jag ville så gärna hem. Bajsskola.

Nu har jag massa plugg att ta itu med (HAHAHHA, poet). Men slänger in ett inlägg ikväll, hihi. Puss!

SNYGG ? :O


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaw!

jag älskar dig mitt hjärta <3

2011-02-22 @ 08:41:49
URL: http://llouiiseliljja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0