börjar om

DATUM: 2011-01-19 | KLOCKSLAG: 15:10:26
Det har varit så sjukt mycket den här veckan så ah. Men jag lägger inte ner bloggen iallafall, det var bara en känsla jag fick. Ibland känns det liksom som om man aldrig kan göra något bra, att allt är skit och att alla klagar över allt och så. Det tryckte ner mig lite, men jag försöker skita i allt sånt nu. Jag bryr mig inte, eller jag försöker att inte bry mig. Ingen är perfekt okeeeeeeeeeeeej? Jag vet vilka ni är som håller på och om ni inte har något vettigt att kommentera/säga så säg det inte, jag tar isåfall bort det och glömmer det. Läs inte min blogg om ni inte gillar den?




Så snälla, sluta

Kommentarer
Postat av: louise

ingen är perfekt, men elsa du är inte långt ifrån :o skit i det bara, du är bäst & jag älskar dig väldigt mycket! :)

2011-01-19 @ 18:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0