Love and other drugs

DATUM: 2011-01-30 | KLOCKSLAG: 22:27:24

Tjenare!
Inte varit hemma på hela dagen känns det som. Imorse åkte jag och mamma in till stan och titta lite grejer, sedan direkt till Louise där jag tittade matchen tillsammans med henne och Emelie. Vi stannade där ett tag óch sen på kvällen gick vi på 'Love and other drugs' med Sandra. RIKTIGT MYSIG FILM! Den var inte tråkig en sekund och man blev så glad av den! Rekomenderar starkt.
Jag och Emelie tog spårvagn hem och det tog ju sin lilla tid så först nu är jag hemma...
Har varit en jätte mysig dag med supersköna människor :)
Godnatt.
Imon är det måndag, inte så taggad.......



SuperBra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0