Hej

DATUM: 2011-07-21 | KLOCKSLAG: 23:30:34
Hallå i skogen!
Ligger ute i min alldeles för mysiga gäststuga i min onepiece och bara gosar. Har precis vart ute och sprungit så det känns underbart att bara ligga här haha. Godis också, det är alltid ALLTID gott.
Har varit en goooo dag som vanligt. Tog 12-bussen till Göteborg. Träffade mina goa bästisar och vi drog hem till mig. Degade, åt godis och kollade på världens bästa film nämligen MADAGASKAR TVÅ, herregud, asså seriöst jag slutar inte att skratta åt den filmen asså! Haha, börjar nästan skratta för mig själv nu.
Åkte hem hit, tränade och sen har jag inte gjort något mer och ska inte det heller. Så godnatt och puss!



sämst kvalité på videon, men herregud va bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0