Göteborg!

DATUM: 2011-06-21 | KLOCKSLAG: 19:36:35
Världens bästa stad! Hehe.
Tog tåget dit för att träffa Emelie idag och det gick ju kanon! Mötte henne, hyrde film och gick hem till henne. Hade en riktig mysdag! Vi tittade på Beck-Levande Begravd och den var så läskig! Haha, jag skrek så sjukt. Kolla videorna på facebook! Jag älskar dig min goaste Emelie, så himla bra!
Sedan klockan fem var det dags för mig att bege mig mot Orust igen. Ikväll komemr kusinerna så då blir det väl full fart här hemma, haha! Så söta!


just nu. sliiiten tjej.

Och just det! Ganska läskigt att jag träffar Jonathan två gånger på samma dag utan att vi har bestämt något? Hihi, läskigt men mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0