Igår

DATUM: 2011-06-29 | KLOCKSLAG: 08:52:07
Hej!

Sorry för den urkassa uppdateringen igår, men var inte hemma på hela dagen. Klockan typ tjugo i tolv tog jag och emelie bussen till lilleby där vi mötte Fanny, Emma och William. Hade jätte mysigt. Och såklart ska de hålla på och putta ner mig... Haha, that's life. Sen kom även Oliver, Joachim och deras kompis Fredrik som jag inte känner så bra och William åkte hem. Skitroliga killar!
Åkte hem runt halv sex och hann bara äta innan jag skulle cykla ner till träningen som var pissjobbig...
Skitrolig dag! Hade inte tråkigt en sekund, jippi! Haha.. Mobboffer. hejdo!




snygg typ?

stekaren som brände upp hela ryggen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0