Mogna

DATUM: 2011-06-16 | KLOCKSLAG: 21:32:38

Asså jag kan verkligen inte förstå att det faktiskt är sommarlov nu! Helt amazing! Det är ju detta man längtat efter i ett helt år nästan! Gash.. Nu är det chilla på livet som gäller för dom kommande 66 dagarna! Y E S !

Avslutningen var ju ganska dålig faktiskt. Vi fick inte ens glass! Haha, det tycker jag är ett måste! Efter avslutningen åkte jag, Louise och Rebecka in till stan för att "fira" haha, vi gick runt lite, och fikade och sen vidare hem till Louise. Hade så galet kul! Jag har inte skrattat så mycket på länge alltså! Haha, så jävla roligt. Titta bara bilderna så fattar ni.





haha, det där är pinsamt...!!



Snygga ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0