GULD

DATUM: 2011-03-30 | KLOCKSLAG: 20:50:00
Spelade skolDM finalsteg idag och vi vann! Finns ju knappt något att säga om det bara att jag är så jävla stolt över tjejerna i min klass, ni är superbäst, vi slår allt!
Och dagen blev ju inte sämre när jag fick veta att jag gått vidare i stadslagsuttagningen. Jag var helt jävla säker på att jag skulle åka ut, så dåligt som jag spelade, haha jag började nästan lipa...

Jätte bra att ni svarade på min lilla fråga här innan, det verkar ju som ni vill ha mera bilder och mode, outfits,hiss&diss och massa sånna saker, så jag ska försöka.

Haha vilken go familj jag har som kommer hem med tårta när vi vunnit guld..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0