@Louise place

DATUM: 2011-03-13 | KLOCKSLAG: 23:10:50
Sitter hemma och degar hos goagoa Louise. Vi tittar på män som hatar kvinnor typ haha, blir inte jätte mycket tittande... Vi sitter mest och pratar.
Imon ska jag träffa Pierre hemma hos mig ända tills klockan fem då jag har stadslagsträning! Fy... Det gick verkligen sämst förra gången, helt galet dåligt verkligen. Hoppas jag gör bättre ifrån mig imon hehe. Men det tror jag faktiskt inte, är taggad till 0. Men vi får väl hoppas på det bästa, hehe.

Men jaja, nu pallar jag ej skriva mer eftersom jag har min goa Louise bredvid mig hehehhehe. Puss&Kram alla goa läsare!



SÖT ELSA! hehe en till bild från lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0